Správny marketingový plán a propagácia predáva hotel, penzión, či reštauráciu aj s ich službami. Kto nepropaguje svoje produkty a služby, dá sa povedať, že ich nepredáva. Ako využívate Vaše logo na marketing? Používate ho vo viacerých formách alebo ho nespájate so zámerom Vášho biznisu? Hotel a jeho logo, to je téma článku, v ktorom Vám uvedieme aj konkrétne príklady.

vysivane_logo

Logo nemusí byť len meno či názov…

S logom sa spája písmo, text, meno, farby alebo obrázok. Niektoré hotely majú v logu len text. Iné kombinujú text s obrázkom a v tomto prípade sa to dá bohatšie využiť pri propagácii Vašej značky u klientely. Pozitívne pre Vás môže byť, že sa „dostanete do hlavy“ hosťom aj vďaka použitiu loga. Tak podporíte opakovanú návštevu či referencie.

Príklady využitia loga v hoteloch z tatranského prostredia

Najvernejšie Vám môžeme opísať použitie loga z našich skúseností. Vybrali sme si hotely priamo spod Tatier. Ide o tri hotely, s ktorými spolupracujeme:

  1. Hotel Horizont****, Stará Lesná

hotel_horizont_logo

Pri projekte s hotelom Horizont sme použili na označenie posteľných obliečok a plachiet tkané etikety, na ktorých je vyobrazená len časť loga. Obrázok štylizovaných troch vtákov na etikete pomáha práčovni odlíšiť ich hotelový textil. Nemôže sa stať, že im plachty alebo obliečky vymenia s iným hotelom.

logo_horizont_tkana_etiketa

  1. Hotel Slovan***, Tatranská Lomnica

hotel_slovan_logo

Má v logu aj text, aj obrázok. Ide o partnera, s ktorým spolupracujeme od roku 2010 a vzájomne si odovzdávame informácie, skúsenosti a inšpirácie.

V hoteli Slovan sa stretnete s ich logom na viacerých miestach. Napríklad osušky a uteráky majú uško na zavesenie ako tkanú etiketu, kde je iba text z loga.

tkana_etiketa_na_frote

Posteľné prádlo si označili malými tkanými etiketami, kde je vyobrazené len logo bez textu.

tkana_etiketa_s_logom

Ak milujete kávu, v tomto zariadení k nej dostanete čajové pečivo s obrázkom z loga. Keďže majú vlastného pekára, využili túto možnosť a „zbavili“ sa tým obalového materiálu. Nám to utkvelo v pamäti po návšteve v ich kaviarni.

K rumu v bare podávajú čokoládku so symbolom loga hotela.

logo_na_dezerte

Aj riad v reštaurácii, ako napríklad taniere, majú glazúru s logom a pre svojich hostí majú pripravené aj iné propagačné predmety s logom.

  1. Hotel Patria****, Štrbské Pleso

hotel_patria_logo

S Hotelom Patria sme spolupracovali na špeciálnom projekte: čalúnenie a čalúnené panely na izbách s vyšívaným logom. Niť na výšivke je v podobnom odtieni ako textília na paneloch. Tým sa vytvoril neobyčajný dizajnový prvok v izbe.

calunenie s vysivkou

hotelova_izba_a_logo

 

panely_s_vysivkou

Použitie vyšívaného loga na hotelovom a reštauračnom textile

Ako firma, ktorá ponúka hotelový a reštauračný textil, pracujeme aj s použitím vyšívaného loga na našich produktoch. Rôzne spolupráce nám priniesli skúsenosti, ktoré sú  na nezaplatenie. Kvalitná výšivka na textile má vždy svoje čaro. Stačí byť len tvorivý a správne ju použiť.

postelne_obliecky s logom

postelne_pradlo_s_logom

V prípade záujmu o cenový návrh na textil s výšivkou Vášho loga hotela nás neváhajte ihneď kontaktovať.

vysivane logo na deke

Vyšívané logo na deke pre Zámocký hotel GALICA NUEVA****, ktorou sa môžu mladomanželia zakryť v kočiari. Čo na to poviete?

logo_na_deke

Inšpirácie, kde môže ešte hotel použiť svoje logo

Aj my sme mali možnosť vidieť, kde všade sa dá využiť logo/značka hotela. Na recepcii nájdete vždy niekoľko propagačných produktov ako napríklad:

  •  perá a ceruzy s logom
  •  notesy s logom
  •  dáždniky s logom
  •  hrnčeky s logom
  •  zápalky s logom
  •  hygienicky balený cukor s obalom, kde je grafika hotela: logo+obrázok
  •  prívesky na kľúče
  •  magnetky a ďalšie…

Je prínosnejšie reklamný materiál prepojiť s hlavnou myšlienkou hotela alebo podať nejakú asociáciu, ktorá vráti hosťom spomienky na pobyt, ktorý by opäť radi prežili.

Propagácia ubytovania má rôzne formy, ako máme možnosť vidieť. Ani pri tejto téme si neodpustíme vetu: „Detaily sú dôležité“. Maličkosti majú svoju “váhu” a ak si na tom zakladáte, musíte už vidieť výsledky spojené s referenciami od Vašich hostí.

pero_s_logom

Možno máte pocit, že ide o zbytočnú investíciu, ale nápadov propagácie loga  je mnoho a ide hlavne o hostí. Koho nepoteší malý darček?

Aký to má prínos pre hotel?

Výhodami sú:

  •  vyhnete sa zámene posteľného prádla alebo obrusov v práčovniach s inými prevádzkami
  •  oslovíte hostí a klientov, ktorý sledujú detaily a radi si za to aj priplatia
  •  znížite počet krádeží osušiek a županov, na ktorých sa vyníma Vaše logo

Možno ste zistili, že Váš hotel potrebuje naše služby a my na Vaše otázky radi odpovieme.

Autor článku:
Ing. Kamila Olejníková

Po rokoch v teréne som si našla svoje miesto pri manažovaní a zlepšovaní procesov, tvorbe marketingu a prezentácií našich výsledkov.

Podobné články